Reglementen voor deelnemers
Deelnemer gaat bij aanmelding akkoord met de volgende voorwaarden:
- Het aanvinken voor akkoord met deze reglementen / gebruiksvoorwaarden
- U gaat akkoord met het feit dat wij uw gegevens als naam, telefoonnumer en mailadres opslaan ivm met correspondentiedoeleinden. U gaat akkoord dat we u twee keer een bericht (nieuwsbrief) sturen om u uit te nodigen voor de deelnemersvergaderingen.
- U bent zich ervan bewust dat tijdens het evenement foto's kunnen worden gemaakt voor social media en de website.
- Het zorgvuldig invullen van alle vragen van het inschrijvingsformulier, vooral het juist invoeren van het e-mail adres.
- Iedere deelnemer krijgt in principe 30 minuten speeltijd.
- De locatie die u aangeeft is een wens. Hieraan kan niet altijd voldaan worden. Kijkt u onder het kopje "Locaties en hun apparatuur" of de locatie past bij uw gezelschap. Staat de apparatuur er die u nodig heeft? Schrijf u alleen in op locaties die passen bij uw technische wensen. Denk eraan! U zorgt zelf voor een laptop.
- Indien er open plekken in het programma zijn kunnen deze gevuld worden met 2e optredens. Indien U eventueel (als hier ruimte voor is) 2 maal op wilt treden dient U dit te vermelden op het inschrijvingsformulier. Bestuur deelt u in en u gaat automatisch akkoord met de indeling. U mag niet meer afzeggen omdat deze lokatie niet naar wens is. U heeft zich opgegeven en er wordt op u gerekend.