Verslag deelnemersvergadering

Verslag eerste deelnemersvergadering dd. 27-11-2024

  1. Opening, mededelingen
    Door de enorme storm is de opkomst bijzonder laag.
    Petra Clowting (voorzitter) heet de aanwezigen van harte welkom en benadrukt dat zij behoren tot de “dieheards”.

  2. Voorstellen leden werkgroep
    Petra stelt de andere leden voor:
    Sikina Pinchetti (maken rooster en indelen van de artiesten)
    Cees Dito (Penningmeester)
    Petra Alders (verwerken aanmeldingen)
    Marianne Mensink (secretaris)
    Kim Brink
    Tjitske Biersteker (logistiek en contact locaties) en Isle van Hoepen konden deze avond niet aanwezig zijn.

  3. Toelichting op de locaties, geluid ed : Let bij het inschrijven op de categorie van de locatie, wat er wel en niet aanwezig is ! Dit is te vinden bij “deelnemers/locaties ”op de website. U kunt de locatie als wens doorgeven en dit wordt veelal wel vervuld. Categorie 2 is belangrijk voor bandjes ! en bij Zevenskoop wordt er gezongen/gespeeld in de lobby dus niet in de zaal. Wij gaan informeren of het orgel in de Bethelkerk en in de Ambassade gebruikt kan worden. Er is dit jaar ook een groot podium voor dj’s.

  4. Inschrijfformulier: is te vinden op onze site, u kunt aangeven waar u graag wilt optreden en u kunt ook aangeven als u een tweede keer wilt optreden. Vermeld vooral bijzondere gegevens zoals eventueel dirigent of muzikant die ook in een andere setting speelt, ook eventueel het aantal stoelen die nodig zijn. Het is ook fijn als wij een foto krijgen en informatie over de groep/koor/band zodat we een leuke en sprankelende site kunnen maken. GEEF JE VOORAL SNEL OP!!! De toewijzing/voorkeur gaat nl. op volgorde van binnenkomst !

  5. Buma. Verzekeringen en aansprakelijkheid: de organisatie van de Dag van de Muziek is NIET aansprakelijk en heeft geen verzekering afgesloten. Onze organisatie bestaat louter uit vrijwilligers, zorg deus zelf voor verzekering van de instrumenten/apparatuur. De BUMA wordt door onze organisatie geregeld.

  6. Regels bij deelname: als u zich heeft opgegeven en bent ingedeeld is het NIET mogelijk om hier vanaf te zien, indien u niet komt dan wordt u het volgende jaar uitgesloten van deelname ! We verspreiden 2 x per jaar een nieuwsbrief LET OP: de tweede deelnemersvergadering is belangrijk, het concept rooster voor één keer optreden is dan klaar en wordt gepresenteerd, alleen bij uw aanwezigheid kan er eventueel worden geruild. Er komen weer genoeg flyers die er dit jaar extra feestelijk uit komen te zien en foto’s e.d. worden op social media geplaatst, indien u dit niet wilt kunt u dit aangeven via de mail: info@dagvandemuziek.nl. De optredens van muziek duren een half uur en de dansoptredens kunnen afwijken qua tijd. Geef dit aan bij de aanmelding !!

  7. Jubileum: in 2025 bestaat de Dag van de Muziek 30 jaar! Speciaal voor deze gelegenheid is er een lied geschreven. Cees begeleidt het bestuur op de digitale piano en ook de aanwezigen zingen enthousiast mee met dit lied ! Het wordt een extra feestelijke dag omdat we 30 jaar bestaan. Er komt een feestelijk programma, het bestuur buigt zich nog over diverse mogelijkheden maar…. er komt wel een parade en u kunt hieraan meedoen indien u dit wilt! De nadere bijzonderheden over de feestelijke toevoegingen hoort u via de mail van ons en tijdens de tweede deelnemersvergadering.